Prof. dr hab. Krzysztof Konecki
Katedra Socjologii Organizacji i Zarządzania UŁ Program zajęć: Kształtowanie wizerunku i tożsamości organizacyjnej. Studia podyplomowe 'Public Relations', UŁ
Cele
Słuchacze na zajęciach powinni opanować istotę pojęcia wizerunku firmy (oraz wizerunku innych instytucji, w tym np. gminy, partii politycznej, itp.) zasady prowadzenia Public Relations (PR) w przedsiębiorstwach produkcyjnych i firmach handlowych w odniesieniu do kształtowania wizerunku i tożsamości organizacyjnej. Słuchacze powinni także opanować strategie, techniki tworzenia pozytywnego wizerunku i tożsamości firmy oraz komunikacyjne techniki neutralizujące wpływ negatywnych wydarzeń na reputację firmy. Studenci opanują także sposoby diagnozowania i tworzenia wizerunku wewnątrz firmy. Na zajęciach wykorzystane zostaną do analizy 'studia przypadku'.
Treść wykładu
Wykład obejmuje podstawy wiedzy z zakresu Public Relations oraz socjotechniki funkcji zarządzania relacjami z publicznościami istotnymi dla realizacji celów i misji firmy.
Materiały do zajęć: Część I. Część II. Literatura: Goban Klas T. Public Relations czyli promocja reputacji. Pojęcia. Definicje. Uwarunkowania. Warszawa: Businessman Book. Alma Kadragic, Piotr Czarnowski Public Relations czyli promocja reputacji. Praktyka działania. Warszawa: Businessman Book. |